پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Teen Titans Go To The Movies

«تایتان های نوجوان پیش به سوی سینما» انیمیشنی امریکایی در ژانر ابرقهرمانی و ماجراجویی و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط آرون هورواث و پیتر ریدا میشیل کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا مایکل یلنیچ و آرون هورواث نوشته اند. از صداپیشگان فیلم می توان به گرگ سایپس، اسکات منویل، تارا استرانگ و نیکلاس کیج اشاره کرد. «تایتان های نوجوان پیش به سوی سینما» در تاریخ 27 ژوئن 2018 در امریکا اکران شد و مورد توجه تماشاگران و منتقدان قرار گرفت.

نویسندگان: 
مایکل یلنیچ، آرون هورواث

عوامل:
تدوین: نیک کنوی
موسیقی: جرد فیبر

بودجه کلی: $10,000,000
فروش جهانی: $52,000,000

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 91% را بر اساس 129 ریویو بدست آورده که معادل نمره 7/21 از 10 است: «تایتان های نوجوان انیمیشنی بسیار هیجان انگیز با شخصیت های متنوع است که موفق شده کمدی خنده دارش را با ماجراجویی های عجیب و غریب داستانش هماهنگ کند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 69 از 100 را بر اساس نظر 25 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.


یادداشتی بر فیلم «تایتان های نوجوان پیش به سوی سینما»
برای نسلی که در اوایل دهه 2000 به دنیا آمده اند هیچ چیز جذاب تر از انیمیشن پرطرفدار تایتان ها نیست. این سریال انیمیشن در طول دهه 2000 با پخش از طریق کانال کارتون نتورک به چنان موفقیت عظیمی رسید که دیدن آن برای بچه های کم سن و سال به یک عادت همیشگی تبدیل شده بود که پس از دیدنش با هم سن و سالهایشان درمورد آن بحث می کردند. در سال 2013 یک سری دیگر از تایتان ها ساخته شد که البته کیفیت زیادی نداشت اما باز هم توانست طرفداران این شخصیت های دوست داشتنی را تا حدی راضی کند. حالا فرایند احیای این سری پرطرفدار وارد فاز کاملا جدیدی شده و اولین فیلم سینمایی بلند از این مجموعه به نام «تایتان های نوجوان پیش به سوی سینما» ساخته شده است. این انیمیشن همچنان لحن سرخوشانه سریال قدیمی این مجموعه را حفظ کرده و نویسندگان آن توانسته اند شوخی های بسیار با کیفیتی را در همان حال و هوای شناخته شده این مجموعه خلق کنند. شاید نزدیک ترین فیلم به «تایتان های نوجوان...» فیلم «لگو بتمن» باشد چرا که این انیمیشن هم پر از شوخی با فیلم های سینمایی و کتاب های کمیک است و همزمان اکشن آن هم از جذابیت های تصویری زیادی برخوردار است.
یکی از ویژگی های مثبت فیلم داستان ساده و در عین حال سرگرم کننده آن است. در اینجا تایتان ها تصمیم گرفته اند به ستارگان سینما تبدیل شوند و به این نتیجه می رسند که برای ورود به سینما باید اول توسط جامعه جدی گرفته شوند. اعضای گروه به زودی متوجه می شوند که برای این کار آنها باید با یک ضدقهرمان بسیار شرور و قدرتمند مبارزه کنند. فیلم با پیشبرد موفقیت آمیز این داستان، یک الگوی جدید را برای انیمیشن های کمپانی دی سی پیشنهاد می کند. الگویی که در آن کمدی و گرفتن خنده از پیچیدگی های داستانی و شخصیت پردازی اهمیت بیشتری دارد و استقبال تماشاگران از فیلم نشان می دهد دی سی در برآورد تمایلات بینندگان به خوبی عمل کرده است. روحیه گروهی تایتان ها و تکیه آنها به همدیگر در این فیلم هم به شکل درخشانی در داستان گنجانده شده و برای کودکان بسیار آموزنده است. تمام این ابرقهرمان ها گذشته های سختی داشته اند و حالا با کمک به همدیگر می توانند از پس مشکلاتشان بر بیایند. «تایتان های نوجوان پیش به سوی سینما» به خوبی لحن کمدی موجود در سریال تایتان ها را خفظ کرده و با شخصیت های جذاب و داستان های خلاقانه اش می تواند افراد جدیدی را به طرفداران این مجموعه بزرگ اضافه کند.

نویسنده: اما استفانفسکی
منبع: www.polygon.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 72%
نظر مثبت:
وقتی خبر ساخته شدن فیلم سینمایی از روی سریال تایتان ها اعلام شد همه احساس کردن نتیجه خوبی از این فیلم در نمیاد اما این فیلم فوق العاده ست و تمام ویژگی های مثبت سریال تایتان ها رو داره. کمدی فیلم بی نهایت خنده داره و داستان اون طوری نوشته شده که اجازه نمیده حتی یک لحظه هم حوصله تون سر بره.
نظر منفی:
داستان فیلم خوب نوشته شده اما شوخی های اون فقط کسانی رو میخندونه که کتاب های کمیک خونده باشن و برای بیننده های جدید خنده دار نیست. علاوه بر این بعضی از جوک های فیلم هم برای بچه ها مناسب نیست و ممکنه بدآموزی داشته باشه.

جزئیات:
• فیلم در سالگرد هجده سالگی پخش اولین قسمت سریال تایتان ها اکران شده است.
• این اولین فیلم سینمایی بلند بر اساس کتاب های کمیک «تایتان ها» است.
• این اولین صداپیشگی پتون اسوالد پس از انیمیشن «راتاتویی» (2007) است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

تایتان های نوجوان پیش به سوی سینما

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری