پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Kabir Singh

کبیرسینگ فیلمی هندی در ژانر رمانتیک و درام و محصول سال 2019 است. کارگردانی و نویسندگی این فیلم توسط سندیپ ونگا انجام شده است. از بازیگران فیلم می توان به شهید کاپور،کیارا ادوانی و نیکیتا دوتا اشاره کرد. «کبیرسینگ» از 21 ژوئن 2019 در هندوستان نمایش خود را آغاز کرد و به دومین فیلم پرفروش بالیوود در سال 2019 تبدیل شد.

نویسندگان:
سندیپ ونگا

عوامل:
فیلمبرداری: سانتانا کریشنان
تدوین: عارف شیخ
موسیقی: هارشواردان رامشوار


واکنش منتقدها:
«کبیر سینگ» واکنش های متفاوتی را از منتقدان دریافت کرده است. برخی منتقدان آنرا به خاطر نادیده گرفتن حقوق زنان و نگاه کلیشه ای به آنان محکوم کرده اند اما اکثریت منتقدان بازی خوب شهید کاپور و نیز کارگردانی ماهرانه سندیپ ونگا را تحسین کرده اند. نیتیا پرکاش سردربیر نشریه «بمبئی ویکلی» در مورد فیلم نوشته است که فیلم «بازی های درخشانی دارد» و علاوه بر تحسین فیلمبرداری آن اضافه کرده که «فیلمنامه آن به شکلی بسیار پرجزئیات» نوشته شده است.


یادداشتی بر فیلم «کبیر سینگ»
کبیرسینگ از آن مردهای عاشق پیشه ای است که حاضر است به خاطر عشقش دست به هر کاری بزند، او یا همه چیز را می خواهد یا هیچ چیز را. کبیرسینگ به عنوان پزشک جراح در یکی از بهترین بیمارستان های دهلی کار می کند و به خاطر قدرت زیاد و همچنین عصبانی بودنش کسی جرئت نمی کند چپ چپ نگاهش کند. او به صورت اتفاقی پریتی از همکلاسی های سابق دانشگاهش را می بیند و بلافاصله عاشقش می شود اما این ملاقات و عشق در نگاه اول به مسیر داستان های رمانتیک معمولی نمی رود چرا که به خوی عصبی و ویرانگر کبیرسینگ اجازه می دهد خودش را نشان دهد. از این نقطه به بعد او سفر بسیار پر پیچ و خم و سختی را برای به دست آوردن عشقش تجربه می کند، مسیری که او را به کارهای عجیب و غریب و خطرناکی می کشاند. ممکن است بعضی از کارهای او در این مسیر (از جمله نشان دادن کلیشه ای زنان) برای بعضی از بینندگان خوشایند نباشد اما باید دقت کنید که این ویژگی ها همگی از شخصیت این پزشک در فیلم ناشی می شوند و توجیه داستانی دارند. شهید کاپور نقش کبیرسینگ را با چنان قدرت و جزئیاتی بازی می کند که مجبور می شوید با او همدلی کنید حتی اگر بسیاری از کارهایش را قبول نداشته باشید. او تمام جزئیات شخصیت کبیرسینگ را به تصویر می کشد و باعث می شود بیننده حتی با خشم دائمی او همذات پنداری کند.
بیشتر زمان فیلم روایت روی کبیرسینگ متمرکز می ماند و شخصیت زن اصلی در سکوت می ماند و به همین خاطر فرصت چندانی برای بازی به او نمی رسد. با اینحال دوست کبیر سینگ به اسم شیوا بازی بسیار خوبی ارائه می دهد و در همه حال از دوستش پشتیبانی می کند. نیمه دوم فیلم کشمکش داستان کمی افت می کند اما با تصویر واقعی ای که فیلم از درونیات شخصیت اش نشان می دهد، حوصله بیننده سر نمی رود. سندیپ ونگا (نویسنده و کارگردان) قهرمانش را آسیب پذیر طراحی کرده اما نه آنقدر ضعیف که دلسوزی مخاطب را برانگیخته کند.
«کبیر سینگ» بازسازی یک فیلم قدیمی به همین نام است و تا حد زیادی از نظر داستانی به آن فیلم وفادار می ماند. با اینحال هماهنگی بین بازیگران اصلی در این فیلم بهتر شده و به همین خاطر داستان عاشقانه فیلم موثرتر از کار درآمده است. ما به خوبی تحول شخصیت کبیرسینگ و نگاهش به دنیا را تجربه می کنیم و دوست داریم بتواند به آرزویش برسد. «کبیر سینگ» تغییرات جالبی را در داستان های عاشقانه کلیشه ای به وجود می آورد و به شکلی واقعی تر موقعیت ها را پرداخت می کند علاوه بر این، فیلم روی توانایی بازیگری شهید کاپور شرط بندی سنگینی کرده و از آن پیروز بیرون آمده است.
نویسنده: رونا کوچار
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
جذابترین نکته کبیرسینگ اینه که شخصیت اصلی فیلم قهرمان کلیشه ای فیلمای هندی نیست و ضعف هایی داره که باعث میشه واقعی تر به نظر برسه. کارگردانی و فیلمنامه فیلم هم به کامل شدن این تصویر کمک کردن و این باعث شده فیلم به شدت هیجان انگیز و درگیرکننده بشه.
نظر منفی:
یک فیلم غیرمنطقی و پر از بدآموزی که رفتار مضر و خطرناک شخصیتش رو به اسم عشق توجیه میکنه.


جزئیات:
شهید کاپور برای بازی در این فیلم 14 کیلوگرم وزن کم کرده است.
ابتدا قرار بود آریون کاپور در این فیلم بازی کند اما سندیپ ونگا بر خلاف نظر تهیه کنندگان با شهید کاپور قرارداد امضا کرد.
بازیگر افسانه ای سینمای هند، کامینی کاوشال پس از سالها دوری از سینما در این فیلم حضور کوتاهی دارد.
تارا سوتیارا به دلیل اینکه فیلمنامه را "ضد زن" می دانسته حاضر به بازی در فیلم نشده است.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

کبیر سینگ

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری