پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Malaal

ملال فیلمی هندی در ژانر عاشقانه و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط مانگش هاداواله کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا هاداوله به همراهی سانجای بانسالی نوشته است. در این فیلم که به یک ماجرای عاشقانه در دهه 90 می پردازد، میزان جفری و شرمین سیگال ایفای نقش می کنند. «ملال» در تاریخ 5 جولای 2019 در هند به نمایش درآمد.
نویسندگان:
مانگش هاداواله، سنجای بانسالی
عوامل:
فیلمبرداری: راگول دارومان
تدوین: راجش پاندی
موسیقی: سانچیت بالاهارا
واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 29% را بر اساس 7 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4/4 از 10 است. منتقدان هندی بیشتر داستان و بازی های فیلم را تحسین کرده اند و آنرا دست آورد مناسبی به عنوان یک فیلم اول برای مانگش هاداواله دانسته اند.

«مانگش هاداواله به درستی اجازه نداده است که فیلم از ریشه هایش فاصله بگیرد»
- داوش شرما (فیلم فیر)



یادداشتی بر فیلم «ملال»
ملال در بمبئی دهه 90 اتفاق می افتد و شخصیت اصلی اش، شیوا که بیست و دو ساله است، شبیه بسیاری از عاشقانه هایی که در این دوره می گذرند پسری خام و بی تجربه اما پر انرژی و دم دمی مزاج است کسی که اوقاتش را در خیابان و مشغول بازی و دعوا می گذراند. زندگی او در همین دعواهای خیابانی و خانگی خلاصه می شود تا اینکه روزی آستا را ملاقات می کند که خانواده اش به تازگی و به دنبال مشکلات خانوادگی به محله ای متوسط نشین آمده اند.
برخوردهای اول آنها زیاد خوشایند نیست اما شیوا به سرعت عاشق می شود و به آستا دل می بازد، اما هرچقدر که شیوا در بیان احساساتش صادق و رک است، آستا در مقابل بروز احساسات مقاومت می کند. او قرار است به زودی مدرک دانشگاهی بگیرد و به نامزدی پسری از یک خانواده ثروتمند در بیاید. چیزی که آستا را خیلی آزار می دهد این است که شیوا هیچ تلاشی برای پیدا کردن شغل نمی کند و حتی از این کار نفرت دارد. والدین آستا هم از شیوا خوششان نمی آید و می خواهند دخترشان دور او را خط بکشد چون معتقدند او بی عرضه است و به درد زندگی نمیخورد.
لحظات احساسی و عاطفی فیلم به شکل خوبی کارگردانی شده اند و این باعث می شود داستان عاشقانه ملال شما را در دنیای خودش غرق کند. با اینکه فیلم از لحاظ تصویری به اندازه تولیدات معمول سانجای بانسالی (تهیه کننده/ نویسنده) پرهزینه نیست اما همچنان فضاسازی مانگش هاداواله (کارگردان) باعث می شود فیلم رنگ و بوی عاشقانه ای از بمبئی را داشته باشد. به علاوه کارگردانی، تصویربرداری و موسیقی فیلم هم به موفقیت آن کمک زیادی کرده اند. جزئیاتی مثل برچسب تایتانیک روی اتوبوس ها به خوبی زمان اتفاق ها را نشان می دهند و موسیقی پس زمینه که شبیه موسیقی های دهه 90 است این حس نوستالژیک را تقویت می کند. آوازهای فیلم نیز به خوبی نوشته و اجرا شده اند به خصوص قطعه عاشقانه «ناد خولا» و نیز قطعه «ملال» که مدت ها در یادتان خواهند ماند. بازی های دو بازیگر اصلی فیلم هم کاملا باور پذیر و قانع کننده هستند به خصوص شرمین سیگال که معصومیت شخصیت اش را به خوبی به نمایش گذاشته است، اما نکته اصلی هماهنگی این دو بازیگر است که باعث می شود بیننده بتواند آن ها را به صورت یک زوج تصور کرده و با آنها ارتباط برقرار کند. ملال یادآوری شیرینی از عشق در گذشته نه چندان دور است، زمانی که نامه های عاشقانه هنوز مهمترین راه ارتباط عشاق بودند. اگر به نوستالژی و داستان های عاشقانه علاقه دارید دیدن این فیلم را از دست ندهید.

نویسنده: سریپارنا سنگوپتا
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک فیلم بسیار زیبا با داستانی عاشقانه و دلنشین.
نظر منفی:
شاید بچه های 13-14 ساله از دیدن این فیلم لذت ببرن اما قطعا کسایی که یکم سنشون بیشتره از نیمه فیلم به بعد دیگه نمیتونن با غیرمنطقی بودن داستان کنار بیان.

جزئیات:
میزان جفری و شرمین سیگال در این فیلم اولین بازی های سینمایی‎شان را ارائه داده اند.
میزان جفری قبلا دستیار سنجای بانسالی در فیلم «پادماواتی» (2018) بوده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

ملال

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری