پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال The Witcher

گشت و گذاری در تخیلات با فصل دوم سریال  The Witcher 2021

پس از این که فصل اول سریال ویچر با استقبال شدیدی روبرو شد، تلاش بر این شد که هر چه سریع تر فصل های دیگری از این سریال به دنیای فیلم و سریال وارد شود. فصل دوم سریال ویچر در حال حاضر آماده شده است و می توان گفت که بارها از فصل اول آن جذاب تر است. دنیای هیولا و جادوگران جذابیت خاصی دارد که در این فیلم به زیبایی نشان داده شده است. گیمرها احتمالا بازی ویدئویی این سریال را هم دیده اند و با آن سرگرم شده اند. اگر شما هم دوست دارید این سریال پرهیجان و جذاب ماجراجویی را ببینید، با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنید. 

عوامل و رویدادهای سریال The Witcher 2021

در فصل یک از سریال ویچر، مخاطبان زیادی جذب آن شدند و همین عامل هم سبب شد که علی رغم نظر منتقدان، بتواند امتیاز ۸ را از IMDb دریافت کند. پس از استقبالی که از تماشای آنلاین سریال ویچر در سال 2019 به عمل آمد، زمینه سازی برای فصل دوم آن هم شکل گرفت. با وجود بحران های کرونا، طبق برنامه ریزی این سریال در 8 قسمت آماده پخش شده است. 

داستان این سریال از رمانی به همین نام گرفته شده است که اثر نویسنده لهستانی به نام آندژی ساپکوفسکی است. کارگردان ماهر سریال ویچر یعنی لورن اشمیت هیسریچ   (Lauren Schmidt Hissrich) هم کار خود را به نحو احسن انجام داده است تا سریالی جذاب را به مخاطبان عرضه کند. این کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی،‌ اهل ایالات متحده آمریکا است و مجری برنامه ویچر است. او نسخه های متعدد ویچر را هم کارگردانی کرده است و در همه آن ها هم به خوبی ظاهر شده است. 

سریال ویچر فصل دوم، در ژانر اکشن، فانتزی، ماجراجویی و جادویی ساخته شده است. به همین علت لحظاتی پرهیجان و نفس گیر را برای مخاطبان خود به ارمغان می آورد. 

در سریال The Witcher 2021 فصل دوم، ستارگانی از هالیوود مانند Henry Cavill، Anna Shaffer، Freya Allan و ... ایفای نقش می کنند. این سریال برای شبکه نتفلیکس ساخته شده است و فصل اول آن در 20 دسامبر 2019 در 8 قسمت در این شبکه منتشر شد. حال فصل دوم سریال ویچر آماده شده است تا باز هم از این سریال جذاب لذت ببرید. 

آنچه در خلاصه سریال ویچر می بینید!

داستان این سریال روایت کننده زندگی فردی به نام گرالت است. او شکارچی هیولا است و دستی در جادوگری دارد. گرالت پس از این که با شاهزاده سیری و ینفر جادوگر ونگربرگ آشنا می شود، تلاش می کند تا جایگاه خود را در دنیای جادوگری و هیولا و کنار آدم های ظالم پیدا کند. جنگ میان دو قبیله اسانی هم در این بین وجود دارد که داستانی هیجان انگیز و پرتلاطم را رقم می زند. شما هم اگر دوست دارید فصل دوم سریال The Witcher 2021  را به تماشا بنشینید، می توانید از لینک دانلود سریال ویچر با زیرنویس فارسی استفاده کنید. 

دانلود سریال The Witcher 2021  با زیرنویس فارسی

اگر که فصل اول این سریال را دیده اید، بدون شک با هیجان بیشتری ادامه آن را دنبال می کنید. با این حال زیبایی های فصل دوم را به نسبت می توان بسیار بیشتر عنوان کرد. تماشای آنلاین سریال ویچر با زیرنویس فارسی را به کسانی توصیه می کنیم که دوست دارند تا از سریال های جذاب و هیجان انگیز روز دنیا بهره ببرند. برای فارسی زبانان لینک دانلود سریال The Witcher 2021  با زیرنویس فارسی بر روی سایت قرار گرفته است تا از این فرصت بهره ببرند و بهترین سریال روز دنیا را به تماشا بنشینند. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

ویچر

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری