پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Goodachari

مامور جوان فیلمی هندی در ژانر اکشن و هیجانی و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط ساشی کران تیکا کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا آدیوی سش و راهول پاکالا نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به آدیوی سش، سوبهیتا دولیپالا و مادو شالینی اشاره کرد. «مامور جوان» در تاریخ 3 آگوست 2018 در هند به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان و تماشاگران روبرو شد.

نویسندگان:
آدیوی سش، راهول پاکالا

عوامل:
فیلمبرداری: شانیل دئو
تدوین: گری بی اچ
موسیقی: سریچاران پاکالا




واکنش منتقدها:
این فیلم با استقبال همه جانبه منتقدان همراه بوده و به خاطر فیلمنامه خلاقانه و موضوع ویژه اش توسط اکثر منتقدان تحسین شده است. راج گوپتا منتقد نشریه هندوستان تایمز از 5 ستاره به فیلم 4 ستاره داده و درمورد آن نوشته است: «قدرت جادویی فیلم از بازی های با کیفیت و موضوع مدرن آن نشئت می گیرد».


یادداشتی بر فیلم «مامور جوان»
مامور جوان بالاخره پای ژانر فیلم های جاسوسی را به سینمای جنوب هند باز کرد. در این فیلم گوپی پسری است که آرزو دارد همانند پدرش به یک مامور مخفی تبدیل شود و به کشورش خدمت کند. او به زودی عاشق دختری به نام سمیرا رائو می شود و تصمیم می گیرد با او ازدواج کند. اما اوضاع به زودی به هم می‎ریزد چرا که گوپی برای انجام یک ماموریت سری انتخاب شده است تا لیاقت خودش را ثابت کند. انجام این ماموریت به این سادگی ها نیست چرا که تروریست قدرتمندی به نام رانا با حربه های گوناگون سعی می کند اراده گوپی را از بین ببرد.
«مامور جوان» به گونه ای نوشته شده که داستان شکل گیری شخصیت اصلی اش را نشان دهد. بدون تردید موقع نوشتن این فیلم آثار دیگری که در آینده قرار است داستان فیلم را ادامه دهند مد نظر قرار گرفته اند و داستان به گونه ای نوشته شده که فضای کافی برای رشد آن فیلم ها باقی بماند. داستان کلی فیلم تا حدودی شبیه به فیلم «نمک» با بازی آنجلینا جولی است اما استفاده از فضاها و شخصیت های سراسر هندی باعث شده این شباهت به هیچ عنوان واضح نباشد. فیلم جاسوسی هیجانیِ ساشی کران تیکا (کارگردان) از آن فیلم هایی است که باید آنرا زیر میکروسکوپ ببرید تا بتوانید از آن ایراد بگیرید. سرعت رشد داستان فیلم و غافلگیری های آن به حدی بالاست که بیننده در سراسر زمان فیلم میخکوب شده و محو تماشای داستان جذاب فیلم می شود. اما علاوه بر داستان دیدنی فیلم شخصیت پردازی گوپی هم به شیوه ای بسیار ماهرانه و پرجزئیات انجام شده است. آدیوی سش پیش از اکران فیلم در مصاحبه ای گفته بود که سعی کرده یک جاسوس کاملا هندی را خلق کند. باید گفت او در انجام این کار بسیار موفق بوده است چرا که فیلم به حربه های هالیوودی این گونه فیلم ها توجهی نمی کند و کاملا خلاقانه پرداخت شده است. گوپی به تجهیزات و گجت های پیشرفته مجهز نیست و مشکلاتش را با استفاده از هوش بالا و توانایی های شخصی اش حل می کند. بازی آدیوی سش به گونه ای است که تغییر شخصیت اش را به خوبی نشان می دهد. او از یک مامور با انگیزه اما بی تجربه به کسی تبدیل می شود که یاد می گیرد برای مصلحت کشورش از منافع شخصی باید چشم پوشی کند.
«مامور جوان» یک قدم بسیار مهم برای سینمای منطقه تامیل است چرا که نشان می دهد سینمای این منطقه می تواند با انتخاب موضوعات جدید همچنان توجه تماشاگرانش را به خود جلب کند. این اولین فیلم «مامور جوان» است و احتمالا در آینده شاهد فیلم های بسیاری در ادامه این اثر جذاب و تماشایی خواهیم بود.
نویسنده: نیشیتا نیایاپاتی
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
این فیلم داستان بسیار جذابی داره و آدیوی سش یکی از بهترین بازی هاش رو توی اون ارائه میده. امیدوارم ادامه این فیلم هم ساخته بشه چون شخصیت گوپی پتانسیل فوق العاده بالایی برای داستان های جاسوسی داره.
نظر منفی:
این فیلم به نسبت آثار دیگه سینمای تامیل فیلم خوبی محسوب میشه اما همچنان مشکلات زیادی داره از جمله اینکه داستان اون کلیشه ای نوشته شده و حتی بعضی از جاهاش کپی از فیلمای خارجیه.


جزئیات:
• داستان اولیه فیلم توسط بازیگر نقش اصلی آن آدیوی سش در سال 2004 نوشته شده بود.
• نوشتن فیلمنامه این فیلم حدود 9 ماه طول کشیده است.
• فیلمبرداری فیلم در 167 لوکیشن و در 3 کشور مختلف انجام شده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

مامور جوان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری