پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Tanhaji: The Unsung Warrior

تنهاجی: جنگجوی ناستوده فیلمی هندی در ژانر اکشن تاریخی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط ام رات کارگردانی شده و فیلمنامه آن را ام رات و پراکاش کاپادیا نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به آجای دیوگن، سیف علی خان و کاجول اشاره کرد. فیلم در تاریخ 10 ژانویه 2020 به شکل سه بعدی در سینماهای هند اکران شد و از نظر جذابیت صحنه های اکشن و بازی های خوب مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. تنهاجی در اکران جهانی خود به فروش 52 میلیون دلاری رسید.
نویسندگان:
ام رات، پراکاش کاپادیا
عوامل:
فیلمبرداری: کیکو ناکاهارا
تدوین: دارمندرا شارما
موسیقی: سندیپ شیرودکار

فروش جهانی: $52,000,000


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 70% را بر اساس 10 ریویو بدست آورده که معادل نمره 8/2 از 10 است. بیشترین استقبال منتقدها از موسیقی، بازی ها و کارگردانی فیلم بوده است که توانسته داستان واقعی تاریخی را با تخیل سینمایی ترکیب کند.


یادداشتی بر فیلم «تنهاجی: جنگجوی ناستوده»
تنهاجی با نمایی از شخصیت اصلی اش شروع می شود که پدرش را در میدان جنگ از دست می دهد. سالها بعد او تبدیل به یک جنگجوی بزرگ می شود که یکی از نزدیک ترین افراد به پادشاه شیواجی محسوب می شود. وقتی پادشاه مجبور می شود 23 قلعه را به دشمنانش تسلیم کند تصمیم می گیرد انتقام را به زمانی مناسب تر محول کند. او 4 سال بعد و در فرصتی مناسب تنهاجی را برای باز پس گیری قلعه مهم کندانا به جنگ می فرستد و بقیه فیلم ماجرای مبارزه شجاعانه تنهاجی و افرادش در نبرد سینهاگاد است. جنگی تاریخی که در 4 فوریه 1670 بر سر قلعه کندانا انجام رسیده است.
بازسازی جنگ های تاریخی کار ساده ای نیست اما ام رات (کارگردان) این کار را با مهارت زیادی به انجام می رساند. او با تسلطی که روی احساسات و اکشن های فیلم دارد سعی می کند اطمینان حاصل کند که بیننده از تک تک صحنه های فیلم لذت می برد. با این وجود فیلمنامه در بعضی نقاط ضعف هایی دارد که به کمک کارگردانی نفس گیر فیلم جبران می شود. یکی از بهترین جنبه های فیلم بازی بسیار خوب آجای دیوگن است که شخصیت تاریخی تنهاجی را به خوبی با معیارهای امروز از مردانگی در فیلم های اکشن ترکیب می کند. در سمت مقابل سیف علی خان هم یکی از بهترین بازی های اخیرش را در این فیلم ارائه داده است و شخصیت شرور اودایبان را به خوبی به تصویر می کشد.
فیلم از نظر جنبه های فنی بسیار عالی عمل می کند. فیلمبرداری فیلم لحنی شاعرانه به داستان می دهد و جلوه های تصویری زیبای فیلم باعث می شوند جذابیت صحنه های جنگی چند برابر شود. یک جنبه مثبت دیگر این صحنه ها کوریوگرافی ماهرانه حرکت سربازان توسط رمضان بولوت است که از بهترین طراحان حرکت در سینمای هند محسوب می شود. نکته کلیدی در موفقیت این اثر حفظ کیفیت آن در طول فیلم است، از همان نمای اول فیلم ام رات (کارگردان) مخاطب را برای یک سفر تاریخی هیجان انگیز آماده می کند و تا نمای آخر به این قول وفادار می ماند. چه به فیلم های تاریخی علاقه داشته باشید و چه نه، می توانید از تماشای این فیلم لذت ببرید. مبارزه نهایی بین آجای دیوگن و سیف علی خان از زیباترین سکانس های اکشن سالهای اخیر سینمای هند است.



واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 90%
نظر مثبت:
بازی آجای دیوگن واقعا فوق العاده ست و تمام صحنه های جنگ فیلم عالی کارگردانی شدن.
نظر منفی:
ناسیونالیسم هندی با سطحی بودنش این فیلم رو نابود کرده. نمیدونم کی سینمای هند می خواد متوجه بشه که تاریخ این فیلم از فیلمنامه های آبکی اونها پیچیده تر بوده.

جزئیات:
برخی از صحنه های نبرد نهایی بین آجای دیوگن و سیف علی خان با نظارت بدلکار های آلمانی طراحی شده اند.
آجای دیوگن به بینندگان توصیه کرده که فیلم را حتی الامکان سه بعدی ببینند چرا که کیفیت بالاتری از صحنه های نبرد را تجربه خواهند کرد.
این اولین فیلم ام رات (کارگردان) است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

تنهاجی جنگجوی ناستوده

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری