پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Gulabo Sitabo

«گلابو سیتابو» فیلمی هندی در ژانر کمدی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط شوجیت سیرکار کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا جوهی چاتورودی نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به آمیتاب باچان، آیوشمان خورانا و ویجای راز اشاره کرد. اکران «گلابو سیتابو» در سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد و فیلم در تاریخ 12 ژوئن 2020 به صورت اینترنتی به نمایش درآمد.

نویسندگان: 
جوهی چاتورودی
عوامل:
فیلمبرداری: آویک ماخوپادیای
تدوین: چاندراشکار پراجاپاتی
موسیقی: شانتانو مویترا
واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 73% را بر اساس 15 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 60 از 100 را بر اساس نظر 9 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.

یادداشتی بر فیلم «گلابو سیتابو»
در شهر لاکناو در هند عمارتی قدیمی به نام فاطمه محل وجود دارد که خانواده های بسیاری با پرداخت اجاره بهای ناچیز در آن زندگی می کنند. اما در این ساختمان یک مستاجر بدقول به نام بانکی وجود دارد که نه اجاره اش را سر موقع می پردازد و نه حاضر است آنجا را ترک کند. از بین همه کسانی که از بدقولی بانکی خسته شده اند، میرزا از همه عصبانی تر است. او که تمام عمرش را در این ساختمان گذرانده دوست دارد به صورت رسمی مالکیت آنرا به خودش منتقل کند و به همین خاطر مجبور می شود از طرح ها و نقشه های مختلفی برای رسیدن به اهدافش استفاده کند. وقتی راه های معمول برای بیرون کردن بانکی شکست می خورند میرزا به اداره پلیس می رود تا یک بار برای همیشه این دعوا را به سرانجام برساند.
نگاهی به این خلاصه داستان و گروه بازیگران فیلم کافی است تا حدودا بفهمید موقع تماشای «گلابو سیتابو» با چه داستانی روبرو می شوید. جوهی چاتورودی (نویسنده) توانسته با استفاده از این ایده اولیه، شخصیت های دوست داشتنی و داستانی هیجان انگیز را تعریف کند که هم به شدت خنده دار است و هم به نمایش وجه تاریک شخصیت هایش می پردازد. برای مثال تمام انگیزه شخصیت میرزا از طمع نشئت می گیرد اما همین طمع تبدیل به یک موتور پیش‎برنده برای سکانس های کمدی فیلم می شود. از طرف دیگر شخصیت بانکی به شدت فقیر است و مسئولیت نان آوری برای خانواده باعث می شود به هر کاری برای مبارزه با میرزا دست بزند. شوجیت سیرکار (کارگردان) فیلمنامه گلابو سیتابو را به شکل یک هجویه اجتماعی کارگردانی کرده که اختلاف عمیق بین طبقات اجتماعی را مورد تاکید قرار می دهد. شخصیت های فیلم برای کسب مال دنیا در چالش دائمی با یکدیگر قرار دارند اما رسیدن هر کدام از آن ها به موفقیت تنها به معنای طردشدن و تنهایی بیشتر آنهاست. آمیتاب باچان شخصیت شوخ طبع و باهوش میرزا با همان تسلطی بازی می کند که از او انتظار داریم. باچان شیوه خاصی را برای راه رفتن و صحبت کردن میرزا ابداع کرده که به شدت با شخصیت او هماهنگی دارد و باعث می شود بیننده خیلی زود با این شخصیت همراه شود. اما عامل اصلی موفقیت فیلم بازی ماهرانه و تماشایی آیوشمان خورانا در نقش بانکی است که موفق شده بار دیگر استعداد بالای بازیگری اش را در یک نقش کمدی به رخ همگان بکشد. او به خوبی توانسته شرایط تاسف بار شخصیت خود را در بازی‎اش بروز بدهد اما هرگز از مخاطبش ترحم نمی خواهد و به جای این کار سعی می کند بیننده را بیشتر به شخصیت خود و دغدغه هایش نزدیک کند. «گلابو سیتابو» با این بازی های دیدنی و داستان جذاب به یک کمدی با کیفیت تبدیل شده که علاوه بر صحنه های خنده دار پیام های عمیقی نیز دارد و می تواند طرفداران فیلم های کمدی هندی را حسابی سرگرم کند. 
نویسنده: پالابی پورکایاستا
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 58%
نظر مثبت:
یک کمدی سرگرم کننده با بازی های بسیار خوب و داستان جذاب که پایان بندی فوق العاده‎ای داره.
نظر منفی:
گلابو سیتابو بازی ها و کارگردانی با کیفیتی داره اما داستان اون با سرعت مناسبی پیش نمیره و خیلی زود بیننده رو خسته می کنه.


جزئیات:
• این اولین همکاری آیوشمان خورانا و آمیتاب باچان است.
• آیوشمان خورانا و شوجیت سیرکار (کارگردان) قبلا در فیلم «ویکی دانر» (2012) همکاری کرده اند.
• شوجیت سیرکار (کارگردان) قبلا فیلم «پیکو» (2015) را ساخته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

گلابو سیتابو

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری