پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Project Power

«پروژه قدرت» فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و جنایی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط هنری جوست و آریل شولمن کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا متسون تاملین نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به جیمی فاکس، جوزف گوردون لویت و دومینیک فیشبک اشاره کرد. «پروژه قدرت» در تاریخ 14 آگوست 2020 از طریق سرویس آنلاین نت فلیکس به نمایش درآمد و مورد استقبال کاربران این سرویس قرار گرفت.
نویسندگان: 
متسون تاملین
عوامل:
فیلمبرداری: مایکل سیموندس
تدوین: جف مک آووی
موسیقی: جوزف تراپانیز

بودجه کلی: $85,000,000


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 61% را بر اساس 101 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/69 از 10 است: «پروژه قدرت از تمام پتانسیل داستانی‎اش استفاده نکرده اما به لطف بازی تماشایی دومینیک فیشبک به یک اکشن/ هیجانی جذاب و سرگرم کننده تبدیل شده است». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 51 از 100 را بر اساس نظر 30 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «پروژه قدرت»
جدیدترین فیلم اورجینال سرویس نت فلیکس به نام «پروژه قدرت» ایده ای به شدت جذاب دارد. در دنیای این فیلم قدرت های ابرقهرمانی به صورت مادرزاد همراه فرد نیستند و حتی با اتفاقات عجیب (مانند تشعشع رادیواکتیو و غیره) به فرد منتقل نمی شوند. در این دنیا قدرت های خارق العاده با مصرف قرص هایی به دست می آیند که قدرت های پنهان در وجود هر فرد را به مدت پنج دقیقه فعال می کند. جالب اینجاست که هیچ کس از قدرت های خودش خبر ندارد تا وقتی که قرص را مصرف می کند و همین باعث می شود افراد با هیجانی شبیه معتادان مواد مخدر سراغ این قرص ها بروند.
هیجان افراد مصرف کننده این قرص ها از طریق تصاویری در فیلم نشان داده شده که بیننده را به یاد فیلم «مرثیه ای بر یک رویا» خواهد انداخت. هنری جوست و آریل شومان برای کارگردانی فیلم از تمام توانایی شان در پرداخت تصاویر رویایی و خیال انگیز استفاده کرده اند تا جهان را از دریچه دید مصرف کنندگان این ماده به بیننده نشان دهند. جهانی جذاب و وسوسه برانگیز اما زود گذر و خطرناک که افراد را به راحتی قربانی زیاده روی و طمع خودشان می کند. فیلم در ایالت نیواورلئان اتفاق می افتد و نویسنده در چند جای داستان به طوفان کاترینا و عملکرد ضعیف دولت امریکا در این مناطق اشاره کرده است، به خصوص نابراری های نژادی موجود بر علیه زنان سیاه پوست که در فیلم نمود پر رنگی دارد. شاید اگر شخصیت پردازی فیلم با دقت بیشتری انجام می شد، می توانستیم انتظار داشته باشیم که این مضامین جزئی هم بهتر به چشم بیایند اما در حالت فعلی به شکل اشاراتی گذرا باقی مانده اند. هرچند شخصیت های فیلم چندان پیچیده نیستند و اکثرا از نمونه های امتحان پس داده سینمای امریکا کپی شده اند اما قدرت بازیگران فیلم این مشکل را تا حد زیادی جبران کرده است. کارگردانان فیلم توانسته اند با مهارت زیادی بازی های جیمی فاکس، جوزف گوردون لویت و دومینیک فیشبک را هماهنگ کنند و این موضوع باعث شده بیننده بتواند به راحتی از طریق این شخصیت ها با داستان فیلم ارتباط برقرار کند. پدیده بازیگری فیلم بدون تردید دومینیک فیشبک است که با اعتماد به نفس بالا و ایفای نقش ماهرانه اش بار دیگر استعداد بالای بازیگری اش را به رخ کشیده و خود را برای حضور در سطح اول سینمای هالیوود آماده می کند. داستان «پروژه قدرت» با تدوین درست و پرانرژی به گونه ای پیش می رود که به بیننده اجازه خستگی نمی دهد به خصوص که بیننده تا انتهای فیلم مدام منتظر دیدن شکل های جدید قدرت های ابرانسانی می ماند. پایان فیلم گونه ای طراحی شده که انگار وعده ارائه فیلم بعدی و تبدیل آن به یک مجموعه فیلم را می دهد، باید گفت ایده اصلی «پروژه قدرت» آنقدر جذاب است که می تواند طرفدارانش را کاملاً برای دیدن فیلم دوم این مجموعه مشتاق نگه دارد.
نویسنده: کارن هان
منبع: www.polygon.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 57%
نظر مثبت:
یک اکشن نفس‌گیر و زیبا با بازی تماشایی جیمی فاکس که داستان بسیار خوبی داره و صحنه های اکشن اون بسیار باکیفیت ساخته شدن.
نظر منفی:
ایده اصلی این فیلم اونقدر جذابه که می تونست باعث خلق یک شاهکار بشه اما محافظه کاری بیش از حد کمپانی نت فلیکس و تلاش اونها برای راضی کردن حداکثری مشتری هاشون باعث شده با یک فیلم کاملا متوسط روبرو باشیم. 

جزئیات:
• آریل شولمن (کارگردان) قبلا فیلم «همه‎گیر» (2016) را ساخته است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

پروژه قدرت

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری