پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Superman: Man of Tomorrow

«سوپرمن: مرد فردا» انیمیشنی امریکایی در ژانر ابرقهرمانی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط کریس پالمر کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا تیم شریدان نوشته است. از صداپیشگان فیلم می توان به دارن کریس، الکساندرا داداریو و زاچاری کوینتو اشاره کرد. «سوپرمن: مرد فردا» که 39مین فیلم دنیای انیمیشنی دی سی به حساب می آید، در تاریخ 23 آگوست 2020 به صورت اینترنتی به نمایش درآمد.

نویسندگان: 
تیم شریدان
عوامل:
تدوین: بروس کینگ
موسیقی: کوین ریپل


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 100% را بر اساس 11 ریویو بدست آورده که معادل نمره 7/29 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 60 از 100 را بر اساس نظر 6 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.

یادداشتی بر فیلم «سوپرمن: مرد فردا»
نمایش فیلم «لیگ عدالت: جنگ آخرالزمان» در سال جاری پرونده دنیای انیمیشنی دی سی را بست و حالا کمپانی دی سی بار دیگر خود را با صفحه سفیدی مواجه می بیند که می تواند دنیایی از فرصت های داستانی جدید را با خود به همراه داشته باشد. حالا و در اولین تلاش این کمپانی برای نوسازی جهان انیمیشنی‎اش با فیلم «سوپرمن: مرد فردا» شاهد ماجراجویی های کلارک کنت جوان و تلاش های او برای تبدیل شدن به یک قهرمان هستیم.
در «مرد فردا» ما کلارک کنت جوان را در حالی ملاقات می کنیم که روزها در روزنامه «دیلی پلنت» مشغول به کار است و شب ها با ماسک و لباس مخصوصش به ماجراجویی مشغول می شود. سوپرمن جوان هنوز جایگاه واقعی خود را نشناخته و این که فیلم کاملا روی شکل گیری شخصیت سوپرمن تمرکز کرده، آنرا بسیار جذاب می کند. تیم شریدان (نویسنده) برای نوشتن داستان از کتاب های کمیک «سوپرمن: نور روشن» استفاده کرده که تقریبا تمام نقاط داستانی حساس فیلم را در خود دارند. اقتباس ماهرانه شریدان از این کتاب ها باعث شده بیننده بتواند همزمان هم شکل گیری شخصیت سوپرمن را تماشا کند و هم از صحنه های اکشن پرتعداد فیلم لذت ببرد. با وجود اینکه ممکن است در ابتدا صداهای جدید در نقش های دنیای سوپرمن کمی برایتان عجیب باشد اما صداپیشگان فیلم خیلی زود شما را به این وضعیت جدید عادت می دهند و همگی توانسته اند به خوبی از پس نقش هایشان بربیایند. به خصوص الکساندرا داداریو که در نقش لوییس لین بسیار درخشان ظاهر شده و با لحن خاصش رنگ و بوی متفاوتی به این شخصیت همیشگی داستان های سوپرمن بخشیده است. فیلم از نظر تصویری نیز کیفیت بسیار بالایی دارد، کریس پالمر و تیم انیماتور های فیلم توانسته اند به یک سبک انیمیشن نرم و پرانرژی دست پیدا کنند که هم زیبایی تصاویر کتاب های کمیک را دارد و هم از نظر حرکتی توانسته به خوبی صحنه های اکشن فیلم را به تصویر بکشد. برخلاف برخی از آثار انیمیشنی ضعیف‎تر دی سی، در «مرد فردا» هیچ صحنه اکشنی بدون دلیل داستانی آورده نشده و هر صحنه ای با کمک به روایت کلی فیلم به شخصیت پردازی دقیقتر کلارک کنت کمک می کند. «سوپرمن : مرد فردا» با جذابیت های داستانیِ خاص و جنبه های فنی قوی‎اش می تواند طرفداران انیمیشن های دی سی را به شکل گیری یک خط داستانی کاملا جدید در این انیمیشن ها امیدوار کند، باید دید مدیران این کمپانی برای آینده این دنیای انیمیشنی چه برنامه هایی در سر دارند.
نویسنده: اندرو پولارد
منبع: www.starburstmagazine.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 69%
نظر مثبت:
«سوپرمن: مرد فردا» درمورد شکل گیری شخصیت سوپرمن ساخته شده و صحنه های اکشن اون به شدت جذاب طراحی شدن، اگر طرفدار آثار کامیک بوکی هستید از دیدن این فیلم پشیمون نمیشد.
نظر منفی:
طراحی انیمیشن «مرد فردا» خلاقانه انجام شده اما داستان اون بیش از حد خسته کننده و کند جلو میره و نمیتونه بیننده رو با خودش همراه کنه.

جزئیات:
• بخش هایی از این انیمیشن بر اساس کتاب کامیک «سوپرمن: آدم فضایی امریکایی» (2015) اثر مکس لندیس نوشته شده است.
• کریس پالمر (کارگردان) قبلا کارگردانی مجموعه «ولتران: مدافع افسانه‎ای» (2018-2016) را برعهده داشته است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

سوپرمن: مرد فردا

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری