پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Pets United

«اتحاد حیوانات خانگی» فیلمی امریکایی در ژانر انیمیشن و محصول سال 2020 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط راینارد کلوس انجام شده و از صداپیشگان آن می توان به پاتریک روش، ناتالی دورمر و فلیکس آئور اشاره کرد. «اتحاد حیوانات خانگی» در تاریخ 11 سپتامبر 2020 از طریق سرویس نت فلیکس به نمایش درآمد. 

نویسندگان: 
راینارد کلوس

عوامل:
تدوین: الکساندر دیتنر
موسیقی: دیوید نیومن
واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان داستان جذاب و کیفیت انیمیشن بالای فیلم را تحسین کرده اند و آنرا یکی از برترین آثار سال کمپانی نت فلیکس در ژانر انیمیشن دانسته اند. امیلی کلارک از نشریه پلاگدین فیلم را «یک تجربه پر انرژی و شاد» توصیف کرده که «کیفیتی فراتر از انیمیشن های تلویزیونی معمولی دارد».

یادداشتی بر فیلم «اتحاد حیوانات خانگی»
جدیدترین انیمیشن اورجینال کمپانی نت فلیکس به نام «اتحاد حیوانات خانگی» در عین اینکه به شدت آشنا به نظر می رسد، همزمان پر از خلاقیت هایی است که بیننده را غافلگیر می کند. این که عده ای از حیوانات به صورت گروهی متحد دربیایند و دنیا را نجات بدهند بسیار شبیه به فیلم «زندگی مخفی حیوانات خانگی» است، یک حیوانان ریشو و باهوش در فیلم هست که مشخصا از «پاندای کنگ فو کار» گرفته شده است و حتی ماجرای عاشقانه «بانو و ولگرد» را هم در فیلم می توانید ببینید. اما راینارد کلوس (نویسنده و کارگردان) از مجموع همه این عوامل آشنا توانسته فیلمی بسازد که کاملا تازگی دارد.
همین عوامل آشنا است که در ابتدای فیلم بیننده را به این اشتباه می اندازد که می تواند پایان آنرا پیشبینی کند. اما اگر این کار را بکنید در واقع به بهترین شکل به دام فیلم افتاده اید چراکه نویسندگان فیلم در مراحل مختلف پیشبرد قصه غافلگیری هایی گنجانده اند که هم داستان فیلم را سرعت می بخشند و هم از غافلگیر کردن بیننده برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده می کنند. فیلم درمورد شهری به نام روبو سیتی است که شهردار آن به نام فرانک استور آنرا طراحی کرده تا در آن انسان ها ، حیوانات خانگی و روبات ها بتوانند در نهایت صلح و آرامش در کنار هم زندگی کنند. اما در شهر گروهی از ولگردها هم حضور دارند که به سختی در شهر زندگی می کنند اما به قوانین آن پایبند نیستند. به زودی فرماندار شهر تصمیم می گیرد که از روبات ها به عنوان ارتشی بر علیه ساکنان شهر استفاده کند و آنها را از شهر بیرون براند اما ولگرد ها در شهر می مانند و با حیوانات خانگی ای که صاحبانشان آنها را در شهر جا گذاشته اند متحد می شوند تا با این نقشه پلید مبارزه کنند و رونق و شادی را به روبو سیتی برگردانند. کارگردان از این داستان اولیه و ساده استفاده کرده و صحنه های اکشن و تعقیب و گریز بسیار جذابی را در فیلم گنجانده است. هرچند بعضی از ارجاعات فیلم به فرهنگ اروپا ممکن است برای بینندگان امریکایی و بقیه نقاط جهان آزاردهنده باشد اما تعداد این ارجاعات عجیب و غریب در فیلم زیاد نیست و بخش بزرگتر فیلم را ماجراجویی شخصیت هایی تشکیل می دهد که همگی به اندازه کافی دوست داشتنی هستند و بینندگان (به خصوص کودکان) به راحتی می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. بخشی از جذابیت فیلم مدیون صداپیشگی خوب فیلم است که باعث شده بیننده هنگام تماشای فیلم با طیف متنوعی از صداها روبرو شود و حوصله اش از دیالوگ ها و پیشرفت داستان سر نرود. «اتحاد حیوانات خانگی» با داستان جذاب و غافلگیری های به‎موقع‎اش یکی از بهترین انیمیشن های اخیر سرویس های پخش آنلاین است و می تواند طرفداران فیلم های انیمیشن را حسابی سرگرم کند.
نویسنده: جنیفر گرین
منبع: www.commonsensemedia.org


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک انیمیشن با کیفیت که داستان جذابی داره و پر از صحنه های تعقیب و گریز هیجان انگیزه. فیلم میتونه بچه ها رو به خوبی سرگرم کنه هرچند برای بیننده های بزرگسال بیش از حد ساده‎ست.
نظر منفی:
فیلم از نظر انیمیشن کیفیت بدی نداره اما خط داستانی اون بیش از حد کلیشه ای و دم دستی نوشته شده و هیچ چیزی نداره که بخواد بیننده رو جذب خودش کنه.

جزئیات:
• راینارد کلوس (کارگردان) قبلا فیلم «تارزان» (2013) را ساخته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

اتحاد حیوانات خانگی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری