پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Tiny World

«دنیای کوچک» سریالی مستند در ژانر حیات وحش و محصول سال 2020 است. این سریال توسط اد واتکینز ساخته شده و به زندگی موجودات بسیار کوچک در طبیعت می پردازد. در این سریال می توانیم سختی ها و تلاش بی نظیر این جانوران برای بقا را مشاهده کنیم و دنیا را از دریچه نگاه آن ها ببینیم. فصل اول «دنیای کوچک» در تاریخ 2 اکتبر 2020 از طریق سرویس آنلاین اپل پلاس به نمایش درآمد و مورد استقبال مخاطبان این سرویس قرار گرفت.

راوی: 
پاول راد
عوامل:
فیلمبرداری: آدام اولت
تدوین: تام رایت
موسیقی: بنجامین والفیش


واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان موضوع خلاقانه و کیفیت بالای تصاویر این سریال را تحسین کرده اند و آنرا از بهترین تولیدات مستند کمپانی اپل دانسته اند. لوک راس منتقد نشریه «فیری فیلمز» این سریال را «یک گام روبه جلو در انتخاب موضوعات حیات وحش» دانسته و توجه فوق العاده آن به جزئیات را تحسین کرده است.

یادداشتی بر فیلم «دنیای کوچک»
مستند جدید کمپانی اپل پلاس به نام «دنیای کوچک» شما را دعوت می کند تا دنیای زیرپاهایتان را ببینید. این سریال مستند که متن آن توسط پاول راد روایت شده، به زندگی موجودات بسیار کوچکی می پردازد که به واسطه این کوچک بودن تجربه ای بسیار متفاوت از زندگی در طبیعت دارند اما تلاش دائمی آنها برای زنده ماندن شبیه به تمام موجودات دیگر در طبیعت است. اپل پلاس در سالهای اخیر سعی کرده در کنار ساخت فیلم ها و سریال های با کیفیت همیشه تعدادی مستند اورجینال هم در برنامه پخش خود داشته باشد و حالا با «دنیای کوچک» یک بار دیگر کیفیت بالای محصولات این کمپانی را تکرار کرده است.
«دنیای کوچک» در شش محیط مختلف ساخته شده و زندگی موجودات کوچک در این اکوسیستم های متفاوت را به تصویر می کشد. این موجودات در سایه جانوران بزرگتر زندگی می کنند و به شکل زیرکانه ای باید از خودشان درمقابل خطرات مختلف محافظت کنند. باید گفت شیوه ساخت مستند و توجه آن به جزئیات تا حد زیادی وام دار مستند زیبای شبکه بی بی سی به نام «پادشاهی پنهان» است، با این وجود وقتی تمام اپیزودهای سریال را ببینید متوجه می شوید که در طول این قسمت ها«دنیای کوچک» به تدریج به یک اثر کاملا مستقل و خاص تبدیل می شود. پاول راد که در فیلم های ابرقهرمانی کمپانی مارول نقش «مرد مورچه ای» را بازی می کند، به عنوان راوی در این پروژه حضور دارد و توانسته به خوبی از پس ارائه متن فیلم بر بیاید، صدای او طیف وسیعی از حالت های احساسی را در برمی گیرد و حتی گاهی به نظر می رسد او از توانایی های بازیگری‎اش در روایت فیلم استفاده کرده است. «دنیای کوچک» به گونه ای ساخته شده که کودکان هم مانند بزرگتر ها می توانند از تصاویر خیره کننده آن لذت ببرند، جنس کمدی به کار رفته در این مستند شبیه به مستندهای کمپانی دیزنی نیچر است و می تواند جذابیت زیادی برای کودکان داشته باشد. یکی از جذابترین بخش های مستند وقتی اتفاق می افتد که مستندساز تصمیم می گیرد دنیای کوچک این موجودات را با انسان ها مقایسه کند، به خصوص در قسمت ششم که این مقایسه به شیوه ای بسیار خلاقانه انجام شده است. «دنیای کوچک» یک مستند با کیفیت دیگر را به مجموعه آثار حیات وحش کمپانی اپل اضافه کرده و بار دیگر توانسته سطح کیفی بالای تولیدات این کمپانی غول پیکر را به رخ بکشد. 
نویسنده: اسکات تافویا
منبع: www.cultofmac.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
کیفیت این مستند در حد بهترین کارهای حیات وحش شبکه بی بی سی هست و تونسته به بهترین شکل تفاوت زندگی موجودات خیلی کوچیک رو نشون بده اگه به مستندهای حیات وحش علاقه دارید این سریال رو از دست ندید.
نظر منفی:
این سریال موضوع خیلی جالبی داره و بعضی تصاویر اون واقعا تماشایی هستند اما روایتی که برای اون نوشته شده اصلا خوب نیست و تمام انرژی سریال رو گرفته. راوی مدام پرحرفی می کنه و به بیننده اجازه نمیده روی تصاویر فیلم تمرکز کنه.

جزئیات:
• اد واتکینز (کارگردان) قبلا مستند «دایناسورهای قاتل» (2018) را ساخته است.
• اگر به مستندهای حیات وحش کمپانی اپل علاقه دارید تماشای «ملکه فیل ها» (2019) را از دست ندهید.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

دنیای کوچک

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری