پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Amphibia

«آمفیبیا» سریالی انیمیشن در ژانر ماجراجویی است که پخش آن از سال 2019 شروع شده است. در این سریال دختری نوجوان به نام آنه سرزمین جادویی آمفیبیا را کشف می کند و در آن به ماجراجویی های مختلفی دست می زند. داستان این سریال توسط مت برالی طراحی شده و به شدت مورد استقبال منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است.

یادداشتی بر فصل اول سریال «آمفیبیا»
کمپانی دیزنی در این سالها نشان داده که از نظر ایده پردازی برای سریال های انیمیشن هیچ کمبودی ندارد. در تازه ترین تلاش این کمپانی، سریال انیمیشن «آمفیبیا» توسط مت برالی (طراح سریال محبوب "آبشار جاذبه") ساخته شده که داستان آن از سفرهای دوران کودکی او به بانگکوک گرفته شده است. دنیای هیجان انگیز آمفیبیا که پر از حیوانات عجیب و غریب است از نظر تصویری آنقدر جذابیت دارد که هر کودکی را پای تلویزیون میخکوب کند.
اما مهمترین دلیل موفقیت این سریال نه جنبه های تصویری بلکه خود شخصیت دوست داشتنی آنه است. او در حال یادگیری است و به همین دلیل بیننده به سادگی با او همراه می شود و سعی می کند در کنار او با دنیای آمفیبیا آشنا شود. قسمت های ابتدایی سریال به خوبی فضا و شخصیت های آن را معرفی می کنند و به خصوص جایگاه آنها در خانواده و دنیای سریال را نشان می دهد. اما از همین دو قسمت ابتدایی بیننده خیلی زود می فهمد که داستان از چیزی که فکر می کرده بسیار گسترده تر است و موضوعات بیشتری را در بر می گیرد. دوستی آنه با اسپریگ به شیوه ای بسیار طبیعی شکل می گیرد چرا که این دو با هم از مردم شهر محافظت می کنند. همزمان در قسمت های بعدی بخشی از داستان گذشته آنه هم نشان داده می شود که خود جذابیت زیادی دارد و باعث می شود بیننده شخصیت اصلی داستان را بهتر بشناسد. بیننده متوجه می شود که آنه چگونه سر از این دنیای عجیب درآورده و چگونه باید یاد بگیرد در اینجا زندگی کند. مهمترین پیام اخلاقی داستان درمورد رفاقت و دوستی عمیق بین شخصیت ها است که کمک می کند هر کدام از آنها در چالش های جدی داستانشان را با موفقیت طی کنند. عمق داستانی بالای آمفیبیا باعث می شود احساس کنیم دیزنی با این سریال به یک موفقیت بزرگ دیگر در زمینه تولید سریال های انیمیشن رسیده است. موفقیتی که احتمالا نه تنها جوایزی را برای این کمپانی به ارمغان خواهد آورد بلکه باعث افزایش استقبال بینندگان از فصل های بعدی این سریال و نهایتا تبدیل آن به یکی از تولیدات دائمی این کمپانی خواهد شد. 
نویسنده: دیو ترامبور
منبع: www.collider.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 94%
نظر مثبت:
یک سریال بسیار هیجان انگیز و جذاب که همزمان به شدت آموزنده‎ست. اگر به سریال هایی مثل «آبشار جاذبه» علاقه دارید این سریال رو از دست ندید.
نظر منفی:
اگر به کارهای قبلی دیزنی علاقه داشته باشید حتما از این یکی هم خوشتون میاد اما «آمفیبیا» اصلا در حد تولیدات قدیمی تر این کمپانی نیست و دنیای اون به شدت سطحی و مصنوعی طراحی شده که باعث میشه بچه ها نتونن زیاد باهاش ارتباط برقرار کنن.

جزئیات:
• مت برالی (طراح) قبلا فیلمنامه سریال‎های انیمیشن «آبشار جاذبه» و «دنیای استیون» را نوشته است. 
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

آمفیبیا

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری