پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Stargirl

استارگرل و جذابیت یک داستان بی نظیر و هیجان انگیز

فیلم های ماجراجویی و ابرقهرمانی جو فیلم های پرطرفداری هستند که به خصوص جوانان و افراد در سنین پایین به تماشای آنها علاقه مند هستند. سریال استارگرل 2020 طرفداران زیادی دارد و همین عامل هم سبب شد تا فصل دوم و سوم آن نیز در دستور کار قرار گیرد. کارگردانی بی نظیر فیلم Stargirl 2020 و بازیگری برک بسینجر به عنوان نقش اول سریال دختر ستاره ای از مواردی هستند که نظر هر بیننده ای را در همان ابتدا به خود جلب می کند. برای تماشای رایگان سریال دختر ستاره ای 2020 با ما همراه باشید.

عوامل و دست اندرکاران سریال استارگرل 

 این سریال در ژانر اکشن، جنایی، ماجراجویی و ابرقهرمانی ساخته شده است. جف جانز به عنوان کارگردان اول سریال فعالیت می کند. جانز به علت کار بر روی مجموعه های تلویزیونی جذابی مانند اسمالویل، ارو و فلش معروف شده است. البته گرگ برلانتی هم به عنوان کارگردان دیگر این فیلم در این اثر حضور دارد که از کارهای قبلی او می توان به فلش، پیکان، فانوس سبز، سوپرگرل و ... اشاره کرد که در همه این فیلم و سریال ها نیز توانسته است فعالیت کارگردانی خود را به بهترین نحو انجام دهد و رضایت مخاطبان را در این آثار جلب کند.

برک بسینجر در نقش استارگرل ایفای نقش می کند و بازیگرانی مانند Yvette MonrealAnjelika Washington و ... هم در سریال حضور دارند. البته در فصل های آینده که برای این سریال را تدارک دیده شده است و بازیگرانی مانند نیک تارابی و جاناتان کیک نیز به جمع بازیگران اضافه می شوند.

 اتفاقات عادی دیگر نمی تواند چندان در دل مخاطبان فیلم و سریال بنشیند. از این رو دانلود سریال استارگرل به دلیل داشتن صحنه های ماورایی و جذاب از همان ابتدا بسیار بالا بوده است و این اثر سراسر دنیا مخاطبین خاصی را به دور خود جمع کرده است.

داستان سریال دختر ستاره ای بسیار جذاب است و در کنار کارگردانی و طراحی صحنه عالی که دارد، یکی از گزینه ایده آل برای کسانی است که در انتخاب سریال و فیلم ها حساس هستند.

خلاصه ای از داستان سریال Stargirl 2020

داستان استارگرل، دختر نوجوانی به نام کورتنی ویتمور را به بازیگری برک بسینجر به نمایش می گذارد. این دختر دبیرستانی به بلو ولی در نبراسکا برای زندگی نقل مکان می کند. ا یک چوب کیهانی را به دست می آورد که این چون مربوط به پدرش است و قرار است اشخاص شرور قدیمی را به کمک آن از بین ببرد.

 برای دانلود رایگان سریال استارگرل همراه ما باشید و با دیدن این سریال جذاب، هیچ لحظه ای از آن احساس دلزدگی از داستان نخواهید داشت.

دانلود سریال Stargirl 2020 با زیرنویس فارسی

 افرادی که عاشق فیلم و سریال های هیجان انگیز و ماورای هستند و می خواهند یک سریال جذاب جدید را ببینند، می توانند با دانلود رایگان سریال استارگرل با زیرنویس فارسی از این فرصت بهره ببرند

 لینک تماشای آنلاین سریال دختر ستاره ای ۲۰۲۰ شما را به چالش ها و صحنه های جذاب این سریال دعوت می کند تا بتوانید این فیلم را همراه با کاربران دیگر در سراسر دنیا ببینید و منتظر فصل های بعدی آن باشید.

 دانلود سریال دختر ستاره ای ۲۰۲۰ با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار داده شده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

استارگرل

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری