پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Karen

 فیلم Karen 2021 و نژادپرستی در دنیای مدرن

در دنیایی که انسان دم از مدرنیته و پیشرفت می زند، هنوز هم نژادپرستی جاهلانه بیداد می کند. فیلم Karen 2021  دیدگاهی نژادپرستانه را به نمایش می گذارد. انسان قرار است تا کجا پیش برود. ابتدا سعی کرد، این کره خاکی را به انحصار بشر درآورد و باز هم از پای ننشسته و بین انسان ها هم تفاوت قائل می شود. این فیلم جذاب و هیجان انگیز در کنار داستان درام آن می تواند برای مخاطبان فیلم و سریال های روز دنیا جذاب باشد. دانلود فیلم Karen زندگی افرادی را به نمایش می گذارد که هنوز هم باور ندارند باید در کنار دیگر انسان ها با صمیمیت زندگی کنند. این بینش، تلاش و همت یک زن برای بیرون راندن یک خانواده سیاه پوست را به دنبال دارد. آیا زندگی در یک شهر فقط مختص یک گروه خاص است؟

عوامل و دست اندرکاران فیلم Karen 2021

فیلم کارن در ژانر درام، جنایی و هیجان انگیز ساخته شده است. کارگردانی و نگارش فیلمنامه این اثر بر عهده coke Daniels  است. دانیلز، از کارگردانان مطرح سینمای آمریکاست که با فیلم هایی مانند Blast from the Past ، Highway 2012 و … شناخته شده است. این کارگردان هماهنگی خوبی بین داستان، لوکیشن و انتخاب بازیگران ایجاد کرده است. بدین صورت می توان گفت که فیلم کارن را هم مانند دیگر آثار خود به خوبی کارگردانی کرده است تا مخاطبان را راضی نگه دارد. 

بازیگران و ستاره هایی که در این فیلم ایفای نقش می کنند نیز با دقت بالا انتخاب شده اند تا با نقش های خود همخوانی خوبی داشته باشند. تارین منینگ، نقش اول فیلم است و یک موسیقیدان معروف در آمریکاست که کار بازیگری را هم سالهاست انجام می دهد. آثاری مانند ۸ مایل، بسیار شبیه عشق و … را می توان در کارنامه این موسیقیدان و بازیگر آمریکایی دید. منینگ به خوبی در نقش خود فرو رفته است و حالت نمایشی را در حین فیلم از او نمی بینید. به همین علت منتقدان هم به بازی او امتیاز بالایی داده اند. 

عوامل و دست اندرکاران حرفه ای، لوکیشن های جذاب و داستان پرهیجان فیلم کارن باعث می شود تا دانلود فیلم Karen روز به روز بیشتر شود و مخاطبان امتیاز بالایی به آن دهند. 

داستان فیلم Karen 2021 چیست؟

در دنیای کنونی گاهی اوقات مسائلی بسیار عجیب و غریب دیده می شود که به مرور زمان به یک عادت برای بشر تبدیل شده و زشتی خود را از دست می دهد. تقابل نژاد ها با هم و نژادپرستی تا حد اعلا خود را در این فیلم جذاب نشان می دهد. 

داستان فیلم زنی را به نمایش می گذارد که از حضور همسایگان سیاه پوست خود خشمگین شده است. او مأموریت خود را بیرون راندن این افراد از محله می داند. البته این خانواده هم به راحتی کوتاه نمی آیند. انگار آن ها هم قصد ندارند بدون خشونت و جنگ پا را از این محله بیرون بگذارند. آیا این زن موفق می شود حق زندگی در این شهر را از آن ها بگیرد؟ دانلود فیلم Karen داستان جذاب و هیجان انگیز و تقابل این دو گروه را با هم به نمایش می گذارد. 

تماشای آنلاین و دانلود فیلم Karen 2021 با زیرنویس فارسی

دیدن فیلم های روز دنیا جذابیت دیگری دارد. هنوز داستان آن در رسانه ها چندان پخش نشده است و یک فیلم بکر را خواهید دید. اگر شما هم همین اعتقاد را دارید، با دانلود فیلم Karen  با زیرنویس فارسی می توانید آن را همزمان با سایر مخاطبان در سراسر دنیا به تماشا بنشینید. این فیلم محصول ۲۰۲۱ آمریکاست. برای دانلود فیلم کارن با زیرنویس فارسی، کیفیت های مختلفی را می توانید انتخاب کنید. لحظات جذاب و هیجان انگیز و نقشه های این زن برای بیرون راندن سیاه پوستان جزو جذاب ترین داستان های فیلم های سال است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

کارن

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری